[Pardus-kullanicilari] bir rica...

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
18 Ara 2009 Cum 22:14:00 EET

18 Aralık 2009 21:46 tarihinde EşReF UĞURLU <ebu_987 at hotmail.com> yazdı:

>  lütfen bana çalışan bir windows XP sp-2 kurulum şifresi verebilir misiniz?
> rica ediyorum

Bu listede ki bir çok kişi kapalı kaynak bir yazılım kullanmayı bir şekilde
istemeyen insanlar. Kaldı ki her ne kadar böyle düşünsek bile sanıyorum ki
listede ki bir çok insan bir yazılımın korsan olarak kullanılmasını hiç
istemiyordur...

Windows'a bir şekilde ihtiyaç duyuyorsanız lütfen bir şekilde orjinal bir
windows kullanın :)... Ya da en azından bu tarz listelerde dile getirmeyin

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net