[Pardus-kullanicilari] bir rica...

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
18 Ara 2009 Cum 21:51:53 EET

Siz, bizden açık açık Windows'un lisans numarasını korsan yollarla
yayınlamamızı istiyorsunuz. Bu, mümkün değil!

Pardus üzerinden Windows'a erişememe veya Windows'un açılamaması kabul
edilebilir konulardır ve yardım etmemiz gereken teknik konulardır. Ama
doğrudan Windows ile ilgili böyle bir talebi buradan istememelisiniz; bu
istek kullanıcı listesinin kullanım amacını saptıracaktır.

Böyle bir durumun tekrarlanmamasını umarız.

--
Deniz Ege TUNÇAY
http://www.egetun.com