[Pardus-kullanicilari] çook acill yardım.

EşReF UĞURLU ebu_987 at hotmail.com
18 Ara 2009 Cum 20:30:28 EET

Öncelikle herkese merhaba. Benim bilgisayarımda hem Windows XP hem de Pardus 2009 yüklü. Hangisini canım isterse onu kullanıyordum. Fakat pardusta hepimizin bildiği gibi .exe çalışmıyor. 2009 da wine de düzgün çalışmıyor sanırım ve artık xp ye giremiyorum nedense. Wine de problemli olduğundan .exe ye de giremiyorum pardus 2009 dan. Ne yapmam geretiğini anlatabilir misiniz?

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010