[Pardus-kullanicilari] Gelen Giden Evrak Takip programı.

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
18 Ara 2009 Cum 17:43:19 EET

18 Aralık 2009 10:46 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA
<mucip.ilbuga at gmail.com>yazdı:

>  Selamlar,
> Geçen gün Bayındırlık ta çalışan bir yakınım da bundan bahsetmişti... Çok
> faydalı olacaktır. Aslında başlayabiliriz sanki...  :)

Merhaba,

İstediğiniz işi yapan pek çok freeware yazılım var ve fakat görebildiğim
kadarıyla hiç birisinin Linux desteği yok. Kimbilir belki birisi bu
yazılımın özgür bir örneğini yapabilir. Hatta kullanıcılar olarak böyle bir
programın isterlerini belirleyip belki böyle bir program geliştirme hevesine
sahip olabilecek birisi için iyi bir belge bile yaratabilirsiniz =)

Coşkun Bey, bana kalırsa Pardus projesinin olarak temel amacı her ihtiyacı
çözmekten öte çevresinde yaşayacak olan bir Linux ekosistemi yaratmak. Bu
sebeple Kurumsal 2'de böyle bir paketin olması beklentisini karşılayacak
olan Pardus ekibinden çok bu ihtiyacı görüp gidermeyi amaçlayacak -ister
ticari ister özgür yazılıma katkı verme amacıyla - Pardus ekosisteminde yer
alan /almayı düşünün üçüncü kişilerdir.

Umuyorum gelecekte bu ekosistemi büyütmek için gerekli adımları atmak
maksadıyla çeşitli iş birliği programlarının adlarını ve yapısını
duyuracağız ve ekosistemimize elimizden geldiği kadarıyla destek olmaya
çalışacağız.

Bu zamana kadar sizler çevrenizdeki firmalara buradaki ihtiyaçları gösterip
erken uyananın yol alacağını gösterebilir ya da böyle bir kariyer planınız
varsa ihtiyaçları ve isterleri belirleyip siz de bu işe girişebilirsiniz =)

Sevgiler...
--
Akın Ömeroğlu
www.akinomeroglu.com/blog