[Pardus-kullanicilari] Artık Özgürsün: Windows'a Para Vermek Zorunda Değilsin

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
16 Ara 2009 Çar 13:53:32 EET

Büyük bir ihtimal bilgisayarı satan firmadır. MS'a daha önceleri
gönderdiğim bir elektronik postada aşağıdaki yanıtı almıştım.

Sayın Yetkili,

Microsoft ürünlerine göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Microsoft
Türkiye olarak direkt satışımız bulunmamakla birlikte ürünlerin
tarafımızca iade alımı söz konusu değildir. Almış olduğunuz ürünlerin
iadesi sadece ürünü almış olduğunuz iş ortağının insiyatifindedir. Bu
sebeple konu ile ilgili, bilgisayarın üretici firması ile iletişime
geçmenizi rica ederiz.

Sorularınıza her zaman açık olduğumuzu belirtir, çalışmalarınızda
başarılar dileriz.
Saygılarımızla,

Microsoft Müşteri Hizmetleri adına Metis

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.