[Pardus-kullanicilari] Artık Özgürsün: Windows'a Para Vermek Zorunda Değilsin

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
14 Ara 2009 Pzt 19:36:27 EET

Yazılan ilk yazıyı referans alarak şunları söyleyebilirim, sonuç metnini
okuma şansım olmadı webde bulunursa iyi olur diye düşünüyorum:

Özkan bey, bu bir ilktir. Yargı böyle bir karar almıştır. Biz kullanıcılar
olarak taleplerimizi masaya koyduğumuzda cevap almamız için örnek teşkil
etmiştir. Herkesin dava açacak hali yok ancak satıcılara böylelikle göz dağı
veriliyor. Satıcılar  bundan sonra böyle bir sonucu ve örneğin olması
sebebiyle daha temkinli olmak isteyecektir ve işletim sisteminin seçimsel
olması için gerekli örnek oluşturulmuştur. Ayrıca müşteri haklarını savunan
sivil kuruluşlarda mevcut, böyle bir talebiniz olduğunda başvurabileceğiniz
ve yardım alabileceğiniz yerlerin olduğu kanaatindeyim.

Kaan