[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin.com sitesine ve pardusa gerçekte ne oldu?

Ali Işıngör isingor at gmail.com
11 Ara 2009 Cum 14:56:13 EET

2009/12/11 Mehmet Özdemir <mkozdemir84 at gmail.com>

> geçen aylarda uekae artistanbulu defnedip başka bir firmayla çalışmaya
> başladı.ceplerini doldurmak için pardusa gönül verdiği iddiasında olanlarda
> arazi oldu <http://oldu.ne>

Yazdığınız şeylerin gerçekle uzaktan yakından bir ilgisi yoktur.

Eğer sözünüzün eri ve erkek adamsanız, lütfen bana gerçek adınızı ve
adresinizi "özelden" gönderiniz. Gerçek dışı ve ArtistanbulPR'ı karalayan
beyanlarınızdan ötürü size dava açacağım.

> pardusda firma çalışanlarından akın ömeroğlu açta açıkta kalmasın diye işe
> alıp ilk elden maaşa bağladı.

Akın ÖMEROĞLU bu konuda size gereken cevabı verecektir.

Ali