[Pardus-kullanicilari] Hp yöneticisi.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
11 Ara 2009 Cum 09:52:34 EET

Daha önce Paket Yöneticisi ileHp cihazlarla ilgili bir yönetim uygulaması
yükledim. Ancak bunun otomatik başlamasını bir türlü önleyemiyorum. Paket
Yöneticisi ile kaldırmak için baktım, Hp ile ilgili epey paket var.
Sürücüleri kaldırmadan bu paketi nasıl kaldıracağımı bulamadım. Ctrl+esc ile
baktığımda çalışan üç tane hpsystray olduğunu gördüm. Daha önce bu
uygulamanın ayarlarından sistem çekmecesinde gösterme diye bir seçeneği
işaretlediğimden orada da gözükmüyor.

Sistem ayarlarında otomatik başlatta da gözüken birşey yok.

~/.kde4/Autostart dizini de boş :S

Ben bu uygulamanın başlangıçta başlamaması için ne yapmalıyım?