[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

burak levent perkin blperkin at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 17:06:37 EET

Arkadaşlar,
Sanki biraz panik havası seziyorum,hiç bir şey kaybetmiyoruz.Eğer
özgürlükiçin.com <http://xn--zgrlkiin-x0a7lucc.com> da haber
hareketsizliğinden yakınıyorsanız siz de yöneticilere haber makalesi
gönderebilirsiniz,özgürlük için deki hareketliliği birazda biz
yüklenelim,biz yeni bir şeyler üretelim,hep başkalarından beklemeyelim
mademki araba yolun ortasında kaldı(varsayalım,teşbihte hata olmasın) bir
omuzda biz atalım.Projenin durumuna gelince benimde uzun süredir beklediğim
çok yakında yayınlanacak denen çalışan Cd. durumu varki halen daha çok
yakında yayınlanacak diyor 2010 a giriyoruz daha çalışan 2009
yayınlanacak.Ancak bunlar umudumuzu köreltmemeli,şu an duyurulan ama bir
türlü açığa çıkamayan bir Pardus Kurumsal projesi var.Herkez bilmeliki
Pardus Projesinin gelişmesi  Pardus kurumsal 'a bağlı ne kadar çok kurum bu
projeye dahil olur, Pardus Kullanmaya başlar okadar Devlet desteği gelir
tahmin ediyorum şu anda Projede Görevli arkadaşlarımız canla başla buna
hazırlanıyorlar.Baştada söylediğim gibi paniğe gerek yok Pardus bir özgür
yazılım projesi eğer Tubitak' da bu proje dursa Gelecek Linux gibi bu
projede devam ettirilebilir kimsenin endişesi olmasın.Hepinize Saygılar.