[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 17:12:38 EET

Ozgur GOKALP yazmış:
> O iş GPL ile lisanslı olduğu sürece biraz zor. Başta bu lisansla
> lisanslanmış bir yazılım sonradan da lisansını değiştiremez, çünkü bir
> kere kamu malı olmuştur ve tüm insanlıktan izin alınması gerekir diye
> biliyorum.

Selamlar,
Mesela: 4 versiyondan sonra (var mı bilmiyorum. Ubuntu görmüşlüğüm yok
henüz. Örnek olarak atıyorum!) ben artık para ile satacağım. Ama 4'e
kadar kullanan kullansın ben geliştirmeyeceğim artık dese kim kullanır???

Bakın mesela Redhat nasıl paralı oluverdi... ! Zor değil yani... :)

Kolay gelsin,
Mucip:)