[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Program kurmak

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 16:26:13 EET

08 Aralık 2009 16:23 tarihinde Hikmet YILMAZ <hikmet at hikmet.gen.tr> yazdı:

>  Blackberry nin kurmak istediğim desktop manager i Mac sürümü bu sürümü
> nasıl kurabilirim. İnternet adresi
> http://na.blackberry.com/eng/services/desktop/desktop_mac.jsp
>
> Bu uygulamayı kurmak istiyorum. Pisi deposuna eklenmesi gerekiyorsa kim
> nasıl eleyecek veya kime nasıl müracaat edeceğim ki eklesin...
>

> Ayrıca e postalarım için mozilla thunderbird Türkçe kurdum ama Türkçe değil
> bunu nasıl Türkçe yapacağım...
>

> Saygılarımla,
>

> Hikmet YILMAZ

Öncelikle bir yazılımın pisi paketi yapılabilmesi için linux sürümü olması
gerekiyor. Mac sürümü paketlenmez sanırım.

Mozilla için türkçe dil paketleride olması gerekiyor thunderbird-i18n-tr
gibi bir paket vardır paket yöneticisinden bakıp kurarsanız sorununuz
düzelir diye düşünüyorum

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net