[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 16:21:43 EET

Şimdi eee?? diyesim geldi...
Ubuntudan konuştuk, ubuntunun ne kadar güçlü olduğunu Pardus'un kıt
kaynaklarla yürüyen bir proje olduğunu belirledik ama bir arkadaşın duygu
yüklü "birileri açıklama yapsın lütfen" çıkışına rağmen gidişat, ne idik ne
olduk? nereye gidiyoruz gibilerinden doyurucu bir açıklama göremedik.
Hoş kendime "doyurucu açıklama vermek zorundalar mı?" şeklinde sorasım
gelmiyor da değil.