[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 01:52:15 EET

Aynı sorun bende de var. Play onlinux ile media player kurmak zorunda kaldım
anak bu şekilde dinleyebiliyorum. Zaten artık o kadar da kasmıyorum. 5-6
tane şarkı var dinlediğim onları da internet üzerinden dinliyorum. Yada
bilgisayara indiriyorum. 3-5 şarkı için para harcayamam kimse kusura
bakmasın :)

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ

Pardus 2009 u Denediniz mi ?