[Pardus-kullanicilari] pisi açılmıyor

mert mertekiz82 at gmail.com
5 Ara 2009 Cmt 13:19:55 EET

Ozgur GOKALP wrote On 05-12-2009 09:42:
> Pardon;
>
> sudo pisi ur
>
> yerine,
>
> sudo pisi rdb
>
> olacaktı...
>
> 05 Aralık 2009 09:40 tarihinde Ozgur GOKALP <ozgurgokalp at gmail.com
> <mailto:ozgurgokalp at gmail.com>> yazdı:
>
>     sudo pisi dc
>     ve
>     sudo pisi ur
>
>     komutlarını dener misiniz?
>
>     05 Aralık 2009 00:48 tarihinde mert <mertekiz82 at gmail.com
>     <mailto:mertekiz82 at gmail.com>> yazdı:

> [...]
Freestyle mert # pisi dc
Freestyle mert # pisi rdb
PiSi veritabanı yeniden inşa edilsin mi? (evet/hayır)evet
No handlers could be found for logger "pisi"
Sistem Hatası. Program Sonlandırıldı.

Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri izleme verisi almak için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
Freestyle mert #
birçok yöntemi denedim ama sonuç yok sanırım yeniden format yada
windowsa dönüş yapıcam teşekkürler...