[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Program kurmak

Hikmet YILMAZ hikmet at hikmet.gen.tr
5 Ara 2009 Cmt 11:00:45 EET

Merhaba Arkadaşlar,

Yaklaşık 1 aydır Pardus 2009 kullanmaya çalışıyorum. Benim tek sorunum
Pardus 2009 da bir program kuramamak (pisi deposunda olmayan)

Şöyle söyleyeyim Blackberry nin dmg uzantılı bir dosyası var bunu kurmak
istiyorum fakat kurmayı bilmediğim için kuramıyorum.

JDownloader Kurmak istiyorum kuramıyorum. Bunun gibi birkaç program daha.

Kısacası bu Pardus 2009 un bir el kitabı falan yok mu? Şu uzantılı dosyalar
böyle kurulur, bu uzantılar böyle kurulur diye anlatan.

Yada İstanbul da Pardus 2009 kursu veren bir yer bir kurum kuruluş var
mıdır?  Ciddi anlamda bu pardus u öğrenmek istiyorum.

Şu anda evimde kullanmaya çalışıyorum. Tam anlamı ile öğrenebilirsem Pardus
u işyerime taşımak ve şu windowsdan kurtulmak istiyorum.

Şimdiden göstermiş olduğunuz ilgi ve alakaya teşekkür ederim.

Saygılarımla,

Hikmet YILMAZ