[Pardus-kullanicilari] YİNE ELEKTRİK KESİNTİSİ VE YİNE PAKET YÖNETİCİSİ ÇALIŞMIYOR

Ramazan rkarakas43 at gmail.com
5 Ara 2009 Cmt 00:59:03 EET

03 Aralık 2009 Perşembe günü (saat 13:01:39) pardus-kullanicilari-
request at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Sonuç olarak; güncelleme alınırken yaşanan elektrik kesintisinden sonra (şu
> ana kadar başıma gelmedi ama gelmesi muhtemel) Pisi çalışmadığı
> andayapılması gerekenleri bir arkadaş düzenli ve toplu halde buraya
> yazabilir
> mi? Ben bu başlığı önemli olarak işaretledim herkeste bence aynı yolu
> izlesin; çünkü görünen o ki pisi elektrik kesintisinden etkileniyor. Diğer
> Pardus sürümlerinde  bu sorunu aşmak çok basitken neden 2009 da baştan
> sistem kurmak gerektiğini de anlamış değilim.

> --
> BOSTANCI
> [...]
Evet arkadaşlar özellikle Pardusla yeni tanışmış arkadaşların kazanılabilmesi
açısından bu soruna yapılabilirliği var ise yazılımsal olarak çözümü de çok
önemli gördüğüm için bu konuyu dile getirmiştim. Elbette ki kendim 2007-2 den
bu zamana kadar Pardus kullanıyorum ve hiçbir koşulda vazgeçmek istemiyorum.
İnşallah bunun da yazılımsal bir çözümü vardır. Herkese teşekkürler.
--
PARDUS-ASESR