[Pardus-kullanicilari] Sesimi kaybettim hükümsüzdür

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
4 Ara 2009 Cum 16:19:55 EET

Merhaba,

Hızlı yanıt için teşekkürler.

Ozan Çağlayan wrote On 04-12-2009 15:40:
> Güncellemeler arasında ses sürücüsü yok ancak pulseaudio var. Düşük bir ihtimal ancak yine de eskisiyle bir deneyin aşağıdaki komutla:
> sudo pisi install http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2009/pulseaudio-0.9.15-17-11.pisi

Eski pulseaudio'yu yükledim ama fark etmedi. Bu arada pae olmayan 2.6.30.9-128
ve 2.6.30.8-127-pae ile de denedim, ses çıkmıyor. Dediğiniz gibi sorun
çekirdek modüllerinden kaynaklı değil.

alsamixer -c 0 ile master ve pcm'e de bakıyorum/oynuyorum, ikisi de %100'de.

Bu arada hiçbir program hata vermiyor. Amarok müzikleri çaldığını zannediyor,
veya Mplayer video'ları çalıyor, ama ben bir ses duymuyorum.

Geriye deneyebileceğimiz ne kaldı?

--
Alper Oğuz
alper2 at oguz.biz