[Pardus-kullanicilari] Masaüstü efektleri her sitem açılışında kapalı oluyor.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
3 Ara 2009 Per 23:01:44 EET

Alt+shift+f12 açmıyor efektleri.

Belki bir ara failsafe modunda açmış olabilirim ancak şu anda öyle değil.
Hatta kde ve öntanımlı seçeneklerini ayrı ayrı değiştirerek denedim, sonuç
aynı. X'i yeniden başlatınca masaüstü efektleri kapalı olarak başlıyor.
Kendim açınca sorun yok, çalışıyor. Ama her X başlangıcında Pasif buluyorum
efektleri.