[Pardus-kullanicilari] YİNE ELEKTRİK KESİNTİSİ VE YİNE PAKET YÖNETİCİSİ ÇALIŞMIYOR

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
3 Ara 2009 Per 13:12:27 EET

03 Aralık 2009 13:05 tarihinde Süleyman Bostancı <
bostanci.suleyman at gmail.com> yazdı:

> Sonuç olarak; güncelleme alınırken yaşanan elektrik kesintisinden sonra (şu
> ana kadar başıma gelmedi ama gelmesi muhtemel) Pisi çalışmadığı andayapılması gerekenleri bir arkadaş düzenli ve toplu halde buraya yazabilir
> mi? Ben bu başlığı önemli olarak işaretledim herkeste bence aynı yolu
> izlesin; çünkü görünen o ki pisi elektrik kesintisinden etkileniyor. Diğer
> Pardus sürümlerinde  bu sorunu aşmak çok basitken neden 2009 da baştan
> sistem kurmak gerektiğini de anlamış değilim.

Eğer elektrik kesintisi sonucu *sadece* pisi etkilendiyse (aslında erişimin
kesilmesiyle veri tabanı yapısı bozulabiliyor) rebuild-db komutu ile
düzelmesi gerekir. 2008 sürümünde durum buydu, 2009 için değişmedi diye
biliyorum.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net