[Pardus-kullanicilari] YİNE ELEKTRİK KESİNTİSİ VE YİNE PAKET YÖNETİCİSİ ÇALIŞMIYOR

Ramazan rkarakas43 at gmail.com
3 Ara 2009 Per 08:23:25 EET

01 Aralık 2009 Salı günü (saat 23:20:10) pardus-kullanicilari-
request at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Sık sık elektrik kesintisi sorunu yaşıyorsanız bu konuda önlem
> almanızı öneririm. Yazılım bir şekilde tekrar yükleniyor, verilerinizi
> yedekliyorsanız biraz çabayla geri kurtarabilirsiniz ancak bu kadar çok
> elektrik kesintisi yaşıyorsanız yakında donanımınızda sorunlar yaşamaya
> başlayacaksınız. Bir UPS ya da benzeri bir yöntemle donanımınızı da
> korumanız iyi olabilir.
>
> --
>  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
>  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listenso
Onur bey kesinlikle haklısınız ki en kalıcı çözüm bence de bu. Fakat 2007-2008
de böyle bir sorun hiç yaşamamıştım.  Elektrik kesintisi olsa bile bazı
komutlar işi düzeltiyordu. İlginiz için Teşekkürler.
--
PARDUS-ASESR