[Pardus-kullanicilari] Wicd ağ yöneticisi başlamıyor

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
31 Ağu 2009 Pzt 20:44:47 EEST

2009/8/31 Osman KARAGÖZ <osmank3 at gmail.com>

> ilk açtığımda panele yerleşmemişti bende çok da önemli değil deyip
> kapatmıştım. Bilgisayarı yeniden başlatınca wicd'nin panele yerleşmiş
> olduğunu gördüm.

Wicd'in yazarı böyle tercih etmiş. Kullanıcı eğer menüden çalıştırmak
isterse panele yerleşmesin istemiş. Menüden çalıştırınca "wicd-client
--no-tray" komutunu çalıştırıyor. Yeniden başlatınca da sadece
"wicd-client".

Wicd'i tamamen kapatıp "wicd-client" komutuyla çalıştırmayı denersen panele
yerleştiğini görürsün.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net