[Pardus-kullanicilari] ASUS VK192S 19"

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
31 Ağu 2009 Pzt 12:51:52 EEST

31 Ağustos 2009 Pazartesi günü (saat 09:14:03) Hüseyin Kaya şunları yazmıştı:
> Saygılar ,
> ASUS VK192S 19" model bir monitör almak istiyorum.Pardus 'ta bir sorun
> yaşar mıyım bunu alırsam? web cam ve hoparlör monitör üzerinde...Monitörü
> değiştirdik diye Pardus'umuzdan olmayalım....

Aşağıdaki linkteki sayfada bir kullanıcı sadece webcam ile sorun yaşadığını
belirtmiş. Yalnız hangi Linux dağıtımını kullandığını belirtmemiş. Pardus'un
geniş Webcam desteğini göz önüne alırsak tanıma ve çalışma ihtimali diğer
dağıtımlara göre daha yüksek olabilir diyebiliriz. Bir inceleyin.

http://vip.asus.com

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."