[Pardus-kullanicilari] Thunderbird'de bazı dizinlerin içeriği görünmüyor...

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
31 Ağu 2009 Pzt 11:18:15 EEST

Merhaba,

Hadi SOFUOGLU wrote On 26-08-2009 10:18:
> Bu dizinlerinden Inbox ve Junk'ın içeriğini görebilmeme rağmen diğer
> dizinlerin içeriği boş görünüyor.
> Mesela size gönderdiğim bu mail Sent dizininde görünmesi gerekirken
> görünmüyor.

Sorunlu dizinlere sağ tıklayıp, Properties'i seçtiğinizde açılan penceredeki
"Rebuild Index" butonuna basar mısınız? Bende bir kere çözmüştü ama o Imap
diziniydi..

> 2008 üzerinde kullandığım thunderbird'ün arayüzü Türkçe idi, 2009'da ise
> ingilizce...
> Bir yerde dil seçeneği var da ben mi gözden kaçırıyorum?

Benimki de ingilizce, ayrıca Zemberek servisi çalıştığı halde yazım kontrolü
yapmıyor, her şey kırmızı çizgili. Bilenler söylerse sevinirim.

--
Alper Oğuz
alper2 at oguz.biz