[Pardus-kullanicilari] Home bölümünü taşırken şarj bitti ve home bölümü bozuldu

Mahir TAKAK 2.mahoni at gmail.com
30 Ağu 2009 Paz 22:08:53 EEST

Arkadaşlar ben diskimdeki dağılmış bölümleri bir araya toplamak için canlı
bir ubuntu 8.04 cd'sindeki gparted'ı kullanarak düzenleme yapıyordum. Benim
pardus 2009'umun sadece "home" bölümü ayrıydı. İşte bu bölüm taşınırken
bilgisayarımın fişini takmayı unutmuşum bu yüzden ubuntu şarj azalınca
kendini kapattı ve işlem yarıda kesildi. Şimdi ise pardusum açılmıyor. Benim
sorum eğer kurtarabilirsem home bölümündeki dosyaları nasıl kurtarabileceğim
ve Pardusumu nasıl formatlamadan yeniden kullanabileceğim?