[Pardus-kullanicilari] firefox yeni sayfayı çalıştırmıyor

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
29 Ağu 2009 Cmt 20:35:38 EEST

Önceki sürümü kurmak için paketler.pardus.org.tr'de var olan inşa
dosyalarını bilgisayarınıza indirip yerel olarak kurcalamanız gerekiyor.
Buda sizin için zahmetli olacaktır. Bunun başka türlü bir çözümü olmalı
çünkü buna benzer bir sorunu daha önce listede görmedim. Aklıma şu an çözüm
için bir fikir gelmiyor. Ancak bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız
hata.pardus.org.tr'e kayıt açabilirsiniz veya sisteminizde kurulu gelen
konversation yazılımı ile sohbet odalarında bu soruyu tekrar edebilirsiniz.
Aynı şekilde ozgurlukicin.com 'da da sorunuzu tekrar edebilirsiniz. Çözüme
gitmek için bunları yapmanız işinizi hızlandıracaktır. Tabii hazreti
google'da benzer sorunu yaşamış olan olup olmadığına da bir bakın. Aramanızı
listede ki eski mesajlar ve ozgurlukicin.com odaklı yapmanız yararlı
olacaktır.

Kaan