[Pardus-kullanicilari] firefox yeni sayfayı çalıştırmıyor

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
29 Ağu 2009 Cmt 16:39:57 EEST

Cümlem çok düşük olmuş daha açık şekilde şöyle söyleyeyim. Firefox
içerisinde geçici dosyaları temizlemeniz çare olmazsa, paketten
şüpheleniyorsanız aşağıda ki komutlarla pakette bir sorun olup olmadığını
denetleyebilirsiniz: : konsolda kök kullanıcı olarak

pisi check

komutunu verin. Eğer firefox paketinde bir sorun bulunursa orada
belirtecektir. Bu pakette sorun varsa kök kullanıcı olarak sırasıyla şu
işlemi yapın:

pisi rm firefox --ignore-dep
pisi it firefox