[Pardus-kullanicilari] scratchbox kurulumu

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
28 Ağu 2009 Cum 20:43:37 EEST

Merhabalar.
Crosscompile için scratchbox'ı kullanmam gerekiyor.
http://felipec.wordpress.com/2009/06/07/installing-scratchbox-1-and-2-for-arm-cross-compilation/adresinde
 anlatılanlarla strachbox kurmaya çalıştım ancak run_me_first.sh'ı
çalıştırdığımda sbox grubunu ekledikten sonra konsolda "Stopping Scratchbox:
umount, " yazıyor ve öylece duruyor. Sistem izleyicisine baktığımda
scratcbox ile ilgili aşağıdaki programlar çalışır görünüyor.

register_misc_r      //2 tane
run_me_first.sh
sbox_ctl         //2 tane

Bu programları öldürdüğümde bilgisayarı kapatırken bilgisayar "Dosya
sistemleri ayrılıyor" kısmında öylece duruyor. Bilgisayarı düğmeden kapatıp
açtığımda
"Cannot create link /etc/mtab~"
"Perhaps there is a stale lock file?"
ifadeleri çıkıyor. mtab~* dosyalarını silip "mount -a" komutuyla sistemi
açabiliyorum. Bu scrathbox'ı nasıl kurabilirim? Yardımlarınızı bekliyorum.

--
Özgürlük için...  http://www.pardus.org.tr/
IEEE Erciyes      http://www.euieee.org