[Pardus-kullanicilari] kbluetooth4 ve Windows CE 4.10

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
28 Ağu 2009 Cum 10:46:30 EEST

Selamlar;

Belediyemizde otoparklar ve su endeks okuma hizmetleri için kullanılan
el terminallerinde Windows CE 4.10 yüklü ve her akşam bu
bilgisayarlardan Pardus'uma dosya aktarmam gerekli. bilgisayarımda
Pardus 2008.1 kullanıyordum dün itibariyle Pardus 2009 kurdum. Ancak
kbluetooth4 'ü 2008'deki gibi kullanamıyorum. mesela 2008'de
kbluetooth simgesinin üzerine tıkladığımızda konqueror açılıyordu ve
oradan hangi aygıta ve aygıtın neresine dosya kopyalayacağımı
seçebiliyordum. kbluetooth4'de bunu yapamıyorum. bunu yapabilmem için
yapmam gerektiğini düşündüğüm kbluetooth4 simgesi üzerine sağ tıklayıp
Device Manager'e tıkladım, oradan yönergeleri izleyerek aygıtımı
buluyorum ancak bu seferde "sorry your bluetooth device does not
support input service" diye hata veriyor ne ettiysem olmadı (başka
aygıtlar da denedim mesela telefonumu denedim normal yollarla dosya
gönderebildim ve telefonumdan da Pardus'a dosya gönderebildim ama bu
hata device manager'da yinede veriyor) . Dediğim gibi 2008.1 deyken
başka herhangi bir ayar yapmadan anlattığım şekilde bağlanabiliyordum.

Aksilik, sadece dosya transferi aslında benim işimi yinede görür ancak
bu seferde windows CE 4.10 dan Pardus'a dosya gönderemiyorum (el
terminalinde bluetooth hizmeti sağlayan adam gibi bir program yok)
yani Pardus'un el terminalindeki dosyayı görüp alması lazım.

yardımcı olabilecek arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.

saygılar.

--
Koray Özdemir