[Pardus-kullanicilari] Kablosuz modemle internete bağlanmak.

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
27 Ağu 2009 Per 22:25:43 EEST

Dün bir arkadaşımı ilk kez Pardus'la tanıştırdım, windows yanına Pardus
2009 kurduk. Evde 4 adet bilgisayar var ve bunlar tek bir modem
üzerinden ayrı ayrı internete bağlanıyorlar.

Ağ yöneticisinden özel ayarları kullan/ adres-ağ maskesi-ön tanımlı ağ
geçidi parametrelerini yazdık.(daha önce windowsda kullandığı değerler).

Bağlantı en düşük seviyede gerçekleşiyor gibi görünüyor ağ yöneticisi
simgesinde.
Aynı zamanda bağlı deyip ip numarası da görünüyor.Ama hiçbir web sayfası
açılmıyor tıpkı bağlı değilken bir web sayfasını açar gibi.
Modemin markası belkin54
Ben kendim usb modem kullandığım için hiçbir yorum yapamadım.