[Pardus-kullanicilari] Pardus Listelerinde Arama

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
27 Ağu 2009 Per 02:30:45 EEST

 Merhaba,

 Pardus'la ilgili çoğu posta listesine yeni abone olduğum için eski yazılara
kolayca ulaşamıyordum. Yeni yazılara GMail'in arama özelliği sayesinde
kolayca erişebilmeme rağmen eski yazılara ancak Google'de arama yaparak
ulaşabiliyordum, bu da beni biraz yavaşlatıyordu. Kesin bunun bir yolu
vardır diye düşündüm ve daha önce hiç girmediğim arama [1] bağlantısını
açtım ama sanırım bazı [2] nedenlerden dolayı artık aktif değil. Bunun
üzerine Pardus listelerinde arama yapan özelleştirilmiş bir arama oluşturdum
[3] ve Mozilla Firefox (ve diğer birkaç tarayıcı) ile kullanılabilecek bir
arama motoru eklentisi yaptım [4]. Birkaç etiket de ekleyeceğim arama
sonuçlarını kategorilemek için.

 Eğer posta listelerinde arama yapmak için basit bir yöntem arıyorsanız
deneyebilirsiniz.

[1] http://liste.pardus.org.tr/arama/
[2] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-September/013618.html
[3] http://www.google.com/coop/cse?cx=012154530105083769409:68iszeavc2u