[Pardus-kullanicilari] firefox hızı

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
26 Ağu 2009 Çar 23:00:59 EEST

Merhaba, Mozilla Firefox'ta yaşadığınız yavaşlığı örnekleyebilir misiniz?
Açılışta mı yavaş, yoksa yeni sayfa veya sekme açarken mi yavaş. Sayfaların
yüklenmesi mi yavaş?

Benim Mozilla Firefox'ta hızla ilgili yaşadığım sorunlar şöyle:

. İnternete bir dosya gönderirken (YouTube'ye video yüklerken, e-posta'ya
dosya eklerken) Mozilla Firefox'un gönderme hızı sınırı olmadığı için normal
aktivitelerde (diğer sayfalarda gezinme) yavaşlık hissediyorum. Mozilla
Firefox üzerinden ayarlamak için bir yol olup olmadığını tam araştırmadım
ama harici bir yazılım kullanmak istemiyorum bunun için.

. İlk açılış biraz yavaş. Açılış hızını ölçmedim ama Preload kullandığım
halde diğer tarayıcı ve yazılımlara göre açılması biraz daha uzun sürüyor
ama bunda benim yüklediğim pek çok eklentinin de etkisi var.

. Diyelim bant genişliğini işgal eden bir yazılım var. Bu programı
durdursanız bile eğer Mozilla Firefox bu esnada açıksa bant genişliğinden
etkin bir biçimde yararlanamıyor. Mozilla Firefox'u  kapatıp yeniden açmanız
gerekiyor.

. Yirminin üzerinde YouTube sayfasını aynı anda açınca normal olarak bir
ağırlaşma meydana geliyor.