[Pardus-kullanicilari] Aver Hybrid Volar Hx kurulumu

Burak YILDIZ byildiz40 at gmail.com
26 Ağu 2009 Çar 14:40:14 EEST

Merhaba,
Sürücünün kurulum dizini içerisinde ki bir dosyadaki açıklama sorunla
alakalı sanırım. Ama ben tam olarak ne yapılacağını anlamadım.
Konsoldan "modprobe h826d" komutunu verdiğim zamanda yine aynı hata mesajı
ile karşılaşıyorum. Konsol çıktısını dosya olarak ekledim.
Belki sorunu halletmenizde yardımcı olabilir.

Dosyadaki açıklama:
------------------------------------
please check the following
            modules were loaded:

    1. dvb-core
    2. videodev

    If the modules are loaded, you can insert the driver module
    h826d.ko

    e.g. Use "modprobe dvb-core" to load the module,
         and "lsmod | grep dvb-core" to check.

    NOTE: If you install driver on Fedora Core 6, there are two dvb-core.ko.
          Please check the /lib/modules/`uanme -r`/modules.dep.

          In this file, h826d.ko must depend on
          /lib/modules/`uname
-r`/kernel/drivers/media/dvb/dvb-core/dvb-core.ko

          NOT depend on
              /lib/modules/`uname
-r`/kernel/drivers/media/AF901x/dvb-core.ko