[Pardus-kullanicilari] Kmail ayarlariyla ilgili...

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
26 Ağu 2009 Çar 08:19:09 EEST

Gmail'i IMAP olarak Kmail ile kullanırsanız sorununuz çözülür. IMAP bağlantıda
sunucuda mail dizinine bağlandığı için herhangi bir mail indirme söz konusu
değil. e-Postayı sildiğiniz zamanda sunucudan da o an silinmekte.

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."