[Pardus-kullanicilari] ekran çözünürlük sorunumm var

hasan ışıkber hasanisikber at hotmail.com
25 Ağu 2009 Sal 23:13:09 EEST

mrb kolay gelsin
beim ekran kartım sis mirage 671 pardus 2009 da ekran çözünürlüğümü bir türlü 1280*800 yapamıyorum pardus 2008 de bir sürücü vardı onun sayesinde çözünürlüğü ayarlamıştım 2009 a yükledim fakat bu sefer grafik ekran hiç açılmadı  bende güvenli kipte yeniden açtım lütfen yardım edin şu çözünürlük olayını ayarlayayım

Teker teker mi, yoksa hepsi birden mi? Arkadaşlarınızla ilgili güncel bilgileri tek bir yerden edinin.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/social-network-connector.aspx