[Pardus-kullanicilari] Xfce4 ile açtıktan sonra Kde deki menüler ve öntanımlı programların değişmesi

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
25 Ağu 2009 Sal 18:19:48 EEST

Merhaba,
Dün merak ettiğim için evdeki Pardus 2009 kurulu makinama Xfce4 yükledim.
Görüntüsü gerçekten sade ve hoş. İşyerindeki 2008.2 ye de biraz evvel
yükledim ve sonra tekrar Kde ile açtıktan sonra Kde Xfce arası bir görünüm
oluştu.
Pardus düğmesindeki Programların yerleri xfce deki gibi oldu ve bazı
programlar görünmez oldu. Mesela Paket yöneticisi nerede bulamıyorum.
Ayrıca sıkıştırılmış dosyalar Kde de öntanımlı olarak Ark ile açılıyordu
fakat şimdi birlikte aç dediğimde listenin içinde Ark ı bulamıyorum.
Yardımlarınızı bekliyorum. Herkese mutlu günler dilerim.