[Pardus-kullanicilari] Grub da window 7 ayarları

Yılmaz DARCAN darcany at gmail.com
25 Ağu 2009 Sal 13:28:34 EEST

*Uzun yoldan sorunu çözdüm.
önce xp'nin bulunduğu bölümü formatladım.(imaj dosyası var)Sebebi win 7
burayı kurulurken görüp işaretlemesin diye.
sonra win 7'yi yeni baştan kurdum.düşündüğüm gibi win 7 grubu sildi ve boot
olmaya başladı
Bundan sonra Pardus 2009 CD'si ile kurtarma konsulundan grubu yeniden
kurdurdum.Pardus gurubu kurdu ve hem win 7 yi hemde win xp nin (formatlı da
olsa) yerini işaretledi.
Devamında xp imajımı eski yerine geçtim.
Pardustan isimlerini ayarladım
Şu anda Grub'dan ayrı ayrı hem XP'ye hemde win /'ye girebiliyorum.
Not:Fakat hala, pardus win 7 den sonra kuruduğunda burayı boot
edebiliyorda,tersi durumunda nasıl boot edemiyor bunu anlamış ve çözmüş
değilim.
İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.*