[Pardus-kullanicilari] Grub da window 7 ayarları

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
24 Ağu 2009 Pzt 12:00:54 EEST

Sorununuzu yanlış anlamadıysam gruba windows 7'i eklemeye çalışıyorsunuz.
Bir süre önce bende Windows 7 ve Pardus'u birlikte kullanıyordum. Pardus
kurulumunu Windows 7 kurulumundan sonra gerçekleştirdiğim için Pardus
kendisi gruba yeni bir etiket eklemişti. İsterseniz şu şekilde bu işlemi
gerçekleştirebilirsiniz. Pardus cdsi ile grubu kurtarmayı deneyin ve sisteme
diğer işletim sistemlerinide eklemesini işaretleyin.