[Pardus-kullanicilari] Grub da window 7 ayarları

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
23 Ağu 2009 Paz 17:37:20 EEST

2009/8/23 Yılmaz DARCAN <darcany at gmail.com>

> Pardus 2009
> winXP
> win 7
> işletim sistemlerini kullanıyorum.
> windows 7 grubda winxp gibi boot olmuyor.windos 7 kendisi winXP yi görüp
> "mbr"oluşturuyor;buradan secerek giriyordum.
> Windows xp yeniden yüklendiğinde xp kendi "mbr"sini yazıyor ve win 7
> kayboluyor,windows 7'her seferinde tekrar yüklemek istemiyorum Bunu grub'dan
> direk göremezmiyim?

Bunun bir yolu var mi bilmiyorum ama olan yolu da XP sildiyse yapacak birsey
yok. XP'yi Windows7'nin onyukleyicisini silmeyecek sekilde kurmalisiniz ama
bu Windows forumlarinin  konusu.

Ben sizin yerinizde olsam, Windows 7'den XP ve Pardus'u boot etmeye
calisirdim, bir de XP'yi yeniden kurmamaya. Ayrica 7'yi tekrar kurmaniz da
gerekmez, kurtarma yaparak sadece onyukleyiciyi tazelemeniz mumkundur
herhalde.

--
Emre