[Pardus-kullanicilari] Fixed yazı tipini nasıl kurabilirim

Erdem farukerdemoncel at gmail.com
23 Ağu 2009 Paz 05:02:19 EEST

Merhaba,
Pardus'ta bir çok linux dağıtımından alıştığımız misc-fixed yazı
tipini kurmaya çalışıyorum.
Aslında tam olarak yapmak istediğim emacs'la beraber bu yazı tipini
kullanabilmek. Emacs'ın açılış dosyası olan .emacs dosyamda
(font . "-misc-fixed-medium-r-normal--15-*-*-*-*-*-iso8859-9")
diye bir satır var.
Emacs'ı açarken Font misc-fixed .. is not defined diye bir hata alıyorum.
Bir kaç yazı tipini kurmaya çalıştım ama bir sonuca ulaşamadım. Diğer
dağıtımlarda bu yazı tipi ya sistemle beraber geliyor. Ya da çok
kullanılan bir font paketinin içinde bulunuyordu.
Kısacası misc fixed yazı tipini nasıl kurabilirim?

Teşekkürler ..

Erdem