[Pardus-kullanicilari] kablosuz internet

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
21 Ağu 2009 Cum 16:35:00 EEST

21 Ağustos 2009 Cuma günü (saat 15:46:16) onder uysal şunları yazmıştı:
> acaba ttnet in sansürünü geçmek için kullandığım dsn ayarlarımı sorun
> çıkarıyor
> ağ yöneticisini açıyorum airties i seçiyorum ad veriyorum hatta şifreyide
> giriyorum ama ağa bağlanılamadı diyor başka birşey demiyor
> selamlar

Ondan kaynaklanacağını sanmıyorum çünkü daha bağlantı bile kuramamışsınız
modeme. Sanıyorum bir şifre sorunu veya kablosuz güvenlik ayarı sorunu var. Ağ
yöneticisinden güvenlikle ilgili işlemleri kontrol edin. Modem den farklı
kablosuz güvenlik teknolojilerini deneyin.

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."