[Pardus-kullanicilari] Bulamadığım pisi paketleri

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
21 Ağu 2009 Cum 08:19:15 EEST

pisi sr kernel|grep kernel*

komutunu verdiğinizde depoda bulunan kernel paketlerini listeler. Aşağıda
örnek çıktısını veriyorum.

hasan at hasan-pardus ~ $ pisi sr kernel|grep kernel*
kernel-module-headers-rt - Gerçek zamanlı Pardus Linux çekirdeği için başlık
dosyaları
kernel-firmware - Linux çekirdeği tarafından sunulan sürücü firmware dosyaları
kernel-rt - Gerçek zamanlı Pardus Linux çekirdeği
kernel-module-headers - Pardus Linux çekirdeği için başlık dosyaları
kernel - Pardus için Linux çekirdeği
udev - Linux dinamik ve sürekli aygıt isimlendirme desteği (kernel dışındaki
devfs)
kernel-headers - glibc ve diğer kullanıcı uzayı uygulamaları tarafından
kullanılan başlık dosyaları
kernel-module-headers-pae - PAE destekli Pardus Linux çekirdeği için başlık
dosyaları
kernel-source - Pardus Linux çekirdeği kaynak kodları
kernel-doc - Pardus Linux çekirdeği için betikler ve belgeler
kernel-pae - Pardus için PAE destekli Linux çekirdeği
kernel-pae-source - PAE destekli Pardus Linux çekirdeği için başlık dosyaları

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."