[Pardus-kullanicilari] masaüstü efektleri hata veriyor

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
21 Ağu 2009 Cum 00:23:20 EEST

> seçenekler

benim buna benzer bir problemim olmuştu.
girişte öntanımlıya girmeye bakınç ben bir birleşiklik kipinde xrenderı
denedim ve kde tam anlamıyla saçmaladı, sadece failsafe ile masaüstüne
erişebiliyordum. bu yüzden de girişi sadece failsafe şeklinde
yapabiliyordum. sonraki bilgisayarı açışımda direk failsafe yani hatasıza
girmiş meğer ben farkıda değilim tekrar ayar yapmaya çalışıyorum ve olmuyor.
pardus yada K simgesinden sistem sistem ayarlarına girin. ekran a girin
orada doğru sürücüyü kullandığınıza emin olun. aygıtlara tıkladığınızda
genel sürücü mü doğru sürücü mü olduğuna kendisi bakıyor ve geneldeyse
doğrusu şu diyor ve onu seçiyorsunuz.
sonraki öntanımlı girişinizde bu masaüstü efektleri etkin oluyor.

kolay gelsin.