[Pardus-kullanicilari] Yine ben, yine Pardus 2009 sorunlarim.. :-(

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
20 Ağu 2009 Per 20:17:56 EEST

>     şimdilerde 2009'a geçmeli miyiz, yoksa (güncellemelerini yükleme
>     ile birlikte) 2008.2 kullanmaya devam ederek, 2009'un kararlı
>     olmasını ve gelişmesini mi bekleyeceğiz? :-)

Bence 2009'a bir an önce geçip alışmaya bakın. Bir kaç gün önce Erkan
Tekman Bey Pardus 2008' in 2010 Ocak başları gibi artık desteklenmeyeceğini
söylemişti.. Yani 5..6 aylık bir ömrü kaldı..

Ya da diskinizde yer var ise benim yaptığım gibi de yapabilirsiniz.

Ben 2008.2 ye şimdilik kıyamadım. Çünkü 2008 de kullandığım bazı
programlar, 2009 depolarına henüz aktarılmadığı için bu yöntemi seçtim.
Diskin başka bir bölümüne de Pardus 2009 kurdum. 2008 den 2009'a
ulaşabilmek için bir miktar performans kaybını
göze alıp EXT3 olarak biçimlendirdim..Bilgisayarımda hem 2008.2 hem de
2009 Pardus sürümleri yüklü..

Saygılarımla..
Eyüp Ersan SÜLÜN
MEB Eğitici Bilgisayar Formatörü