[Pardus-kullanicilari] masaüstü efektleri hata veriyor

Erol SANER esaner at abgs.gov.tr
20 Ağu 2009 Per 17:55:58 EEST

Arkadaşlar merhaba,

Benim sorunum da benzer ama biraz da garip. Bilgisayarımdaki Pardus
kurulumunda tüm masa üstü efektleri çalışıyor, ancak USB HDD üzerine
kurulu Pardus'tabn açtığımda (tüm kurulum ve ayarlar aynı olmasına
rağmen) effektler kesinlikle çalışmıyor ve aşağıda belirtilen hatayı
alıyorum.

Bilgisi olan varsa çok makbule geçer.