[Pardus-kullanicilari] NVIDIA SÜRÜCÜ KONUSU

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
20 Ağu 2009 Per 16:16:45 EEST

Sayın Kaya,

Nvidia ekran kartı kurulumu için aşağıdaki linke de bakabilirsiniz.

http://trlinux.org/2009/07/10/pardus-2009-uzerinde-nvidia-surucusu-kurulumu/

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."