[Pardus-kullanicilari] sistem donması

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Ağu 2009 Per 11:43:07 EEST

2009/8/20 Serdar Sevindik <serverdar at gmail.com>

> ben ctrl-alt-f1 kombinasyonun bilmediğim için denemedim, f12 ile yakuakeyi
> açmak istedim ancak olmadı.

Bir daha olursa bir deneyin. Bu tusla grafik ortamdan cikip yazi ortamina
gelirsiniz. Boylece sorun grafik sisteminde ise en azindan bunu anlamis
oluruz.

> paket isteği nasıl yapılıyor, ben sauerbraten adlı oyunu kurmak istiyorum

http://bugs.pardus.org.tr   adresine girin, kendinize bir hesap acin, sonra
su asagidaki sitedeki yonergeleri takip edin:

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Paket_İsteği<http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Paket_%C4%B0ste%C4%9Fi>

Paketi illa elimle kendim kuracagim diyorasniz, su belgeyi okuyun:

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Kaynak_koddan_yazılım_kurmak<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Kaynak_koddan_yaz%C4%B1l%C4%B1m_kurmak>

Ancak bu sekidle sisteminize zarar verebilir, kararliligini bozabilirsiniz.

--
Emre