[Pardus-kullanicilari] Aşağıdaki sisteme Pardus 2009 kurabilir miyim?

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
20 Ağu 2009 Per 09:09:02 EEST

19 Ağustos 2009 Çarşamba günü (saat 23:51:53) Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Yalnız dikkatimi bişey çekti: hem pardus hem win için ortak kullancağınız
> alanı neden ntfs yaptınız? fat32 daha iyi olurdu...

Buna katılamayacağım çünkü fat32 dosya sistemi 4GB'dan daha büyük dosyaları
desteklememekte. Özellikle tek parça 4GB'dan büyük video dosyaları son
zamanlarda oldukça popüler. Bu dosyalar Fat32 üzerine tek parça olarak
kopyalayamazsınız. 4GB'dan büyük dosyam yok diyorsanız Fat32, büyük dosyalarım
var diyorsanız ve windows üzerinden de erişeceğim diyorsanız NTFS, Hayır ben
hep Linux kullanıyorum gerisi önemli değil diyorsanız Ext4 veya diğer dosya
sistemleri.

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."