[Pardus-kullanicilari] otomatik girişi etkinleştirdikten sonra masaüstü açılmıyor

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
20 Ağu 2009 Per 03:05:48 EEST

> Her ne kadar Fatih Bey takip ediyor olsa da, bunun icin bir hata raporu
> acin bence,

Sistemi çok fazla kontrolsüz kurcaladığım / bir seferde sonradan takip
edemeyeceğim kadar değişiklik yaptığım için bu tip konularda hata kaydı
açamıyorum / açık kayıtlara yorum yapamıyorum. Başka bir şeyden de
kaynaklanmış olabilir bu sorun benim sistemimde tam olarak emin değilim.

<http://maidis-imza.blogspot.com/2009/08/her-yerde-karakter-snrlamas-vardr.html>

> bir de o dosyayi yedekleyip, sonra silip,  (dogrudan mv komutu isinizi
> gorur, mv kdmrc kdmrc.yedek gibi)
> sudo pisi it kdm --reinstall
>
> komutu ile orjinalini geri getirin.

Sabah bunları deneyeyim ve eğer bu şekilde çözülürse hatayı tekrarlamaya
çalışayım, hatayı başarılı bir şekilde tekrarlayabilirsem :) mevcut hata
kaydına ekleme yaparım.