[Pardus-kullanicilari] otomatik girişi etkinleştirdikten sonra masaüstü açılmıyor

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
20 Ağu 2009 Per 01:36:03 EEST

/etc/X11/kdm/kdmrc dosyası bozulmuş olabilir.
Alfa-beta sürümde sistem ayarlarında değişiklik yapıldığında bu dosya
güncellenirken bazı satırlara "\s" gibi fazlalıklar ekleniyordu.
Buna benzer bir hata olabilir.
Konsola düşünce giriş yapın sonra "su -" komutu ile root olun ve "mc" komutu
ile de kullanışlı bir editör açılacak onunla ilgili dosyayı düzeltebilirsiniz.