[Pardus-kullanicilari] Virtualbox ve mikrofon

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
20 Ağu 2009 Per 00:59:44 EEST

Pulseaudio-alsa-plugin'i kaldırmadan bir yol olmalı veya alsa-plugin olmadan
birden fazla uygulamada sesi kullanabilmenin bir yolu. Yardımlarınızı
bekliyorum arkadaşlar, pulseaudio-alsa-plugin eklentisinden şüpheleniyorum
çünkü o kurulu iken ne virtualbox nede skype adam akıllı çalışıyor ve skype
çok sık kilitleniyor. Acaba paketlenirken bir nokta atlanmış olabilir mi?